KLUB
FORUM
MODELE
OGŁOSZENIA
DOWNLOAD
LINKI
26 Listopad 2014, 15:46 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Chat  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Naprawa maglownicy w E30  (Przeczytany 3097 razy)
74tomaszk

Offline Offline

Wiadomości: 13


« : 8 Lipiec 2009, 22:03 »

Witam,
oddałem maglownicę z mojej E30 do regeneracji ciekła z jednej strony, mechanik stwierdził że nie potrzeba jej szlifować tylko wymienić uszczelnienie, ale wymiana ma być z obu stron. Moje pytanie czy aby uszczelnić jedną stronę cieknącą trzeba maglownicę rozebrać również ze strony która nie cieknie i w ten sposób koszt jest większy w moim przypadku za uszczelnienie obu stron 800 zł plus 350 zł za wymontowanie zamontowanie zalanie płynem i zbieżność co daje dosyć niezłą sumkę. Proszę o wskazówki jeżeli coś wiecie w tym temacie bo jutro jadę tam pogawędzićna temat ceny bo coś mi się wydaje że chcą mnie nakręcić na kasę.
Zapisane
szara eminencja

Offline Offline

Wiadomości: 1.007


Etrzydzieścisześć w dwóch litrach na vanosie


« Odpowiedz #1 : 8 Lipiec 2009, 22:05 »

800?
to przesada,zregenerowana maglownica do e36 z montazem 650zl!
Do e30 kiedys sami wymienialismy gumy itp.... koszty okolo 300zl na klamoty... Ale robilismy to pierwszy raz na ryzykanta,po wymianie gum przestala cieknac wiec efekt byl ten ktorego oczekiwalismy a koszta dosc male,robocizny hmmm jeden dzien
Zapisane

TUTAJ CHODZI O PASJE,TUTAJ CHODZI O SIŁE,TUTAJ CHODZI O MOC...!
Millaka
klubowicze
*****
Offline Offline

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #2 : 8 Lipiec 2009, 22:13 »

Dokladnie Mrugnięcie
Tu masz "fotostory" jak to zrobic samemu, tylko te "uszczelki" musisz sam kupic Mrugnięcie
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00691/f00691.htm
Zapisane
74tomaszk

Offline Offline

Wiadomości: 13


« Odpowiedz #3 : 8 Lipiec 2009, 22:13 »

Tez mi się wydaje że to dość sporo jak na wymianę uszczelnienia (nie trzeba szlifować listwy) pamiętacie może czy musieliście przy uszczelnianiu jednej strony demontować drugą nie cieknącą i na nowo uszczelniać.
Zapisane
74tomaszk

Offline Offline

Wiadomości: 13


« Odpowiedz #4 : 8 Lipiec 2009, 22:15 »

Auto już stoi w tym warsztacie tak więc coś z moją maglownią będą robić tylko czy muszą ruszać też stronę nie cieknącą.
Zapisane
chiquita

Offline Offline

Wiadomości: 210


BMW E36 320i


« Odpowiedz #5 : 8 Lipiec 2009, 22:32 »

Ja jakieś pół roku temu regenerowałem magiiel na Przędzzalnianej i zapłaciłem 600zł za wszystko... Polecam ten warsztat, tyle że moja nie ciekła tylko miała luzy... podjedź zapytaj.
Zapisane
Lucas

Offline Offline

Wiadomości: 650


Jest lans - jest bouns ;)


« Odpowiedz #6 : 8 Lipiec 2009, 22:53 »

potwierdzam, co chiquita pisze. Na przędzalnianej robią profi robotę. Reggenorałem do e30 olva mairl ze wspomą od e36. Zapłaciłem 600pln.
Zapisane

Zdanie tłumu, jest zdaniem najgłupszego z tłumu
74tomaszk

Offline Offline

Wiadomości: 13


« Odpowiedz #7 : 8 Lipiec 2009, 22:54 »

Warsztat w którym zostawiłem auto mieści się w Gdańsku Siedlcach na ul. Malczewskiego a zwie się Nagengast, a pozatym już za samo wstawienie auta jestem lżejszy 350 zł więc muszę to doprowadzić do końca.
Zapisane
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.533


E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #8 : 8 Lipiec 2009, 22:58 »

800 Szok za co Co? zabieraj fure od tych naciągaczaczy!!!!! Za co 350? za to ze u nich stoi?? Dżizas czlowieku nie daj sie tak naciągać, zabierz fure i jak nic nie robili to nie plac tylko wyjezdzaj... rany, chłopie... Z politowaniem
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo - obecne
Lucas

Offline Offline

Wiadomości: 650


Jest lans - jest bouns ;)


« Odpowiedz #9 : 8 Lipiec 2009, 23:08 »

Gdańsk, to po co my tu o Przędzalnianej piszemy Co? Co?
Za 800pln to masz magiel po regeneracji z całym komletnym wspomaganiem i założeniem u mechanika i jeszcze  na paliwo zostanie.
Jedź do tych koleśi z kilkoma kolegami groźnie wyglądającymi.
Zapisane

Zdanie tłumu, jest zdaniem najgłupszego z tłumu
74tomaszk

Offline Offline

Wiadomości: 13


« Odpowiedz #10 : 8 Lipiec 2009, 23:50 »

No tak tylko o koszcie naprawy dowiedziałem się dopiero po wstawieniu auta i częściowym rozebraniu maglownicy dlatego piszę że 350 zł już tam zostawiam tyle kosztuje demontaż montaż zalanie płynem i zbieżność, jak widać nie mam już wyboru, tylko napiszcie czy aby uszczelnić jedną stronę cieknącą trzeba ruszyć a co za tym idzie na nowo uszczelniać drugą stronę nie cieknącą.
Zapisane
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.533


E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #11 : 9 Lipiec 2009, 20:32 »

Szczerze mowiac ja tego nie wiem czy trzeba wymieniac druga strone. Jednak zasada jest taka, ze jak rozbierasz cos co ma uszczelnienia, to powinno sie je wymieniac zawsze na nowe. Pytanie brzmi czy zeby uszczelnic jedna strone to trzeba rozebrac tez drugą? Tego wlasnie nie wiem ale jak trzeba to wymienialbym komplet. Zreszta jak juz robic magiel to od podstaw bo tu uszczelnisz a za chwile gdzies indziej poleci i robota na darmo Mrugnięcie
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo - obecne
chemik211

Offline Offline

Wiadomości: 3.584


E23 to wielkości początek


« Odpowiedz #12 : 9 Lipiec 2009, 21:06 »

Żeby zrobić magiel musisz rozebrać ją na części pierwsze czyli uszczelniacze wszystkie do wymiany,   w kraku reg przekładni 500zł plus koszt wymiont zamont jakieś 100-150zł
Zapisane

Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:

Bad Boy

Offline Offline

Wiadomości: 62


« Odpowiedz #13 : 12 Lipiec 2009, 18:56 »

W Łodzi na Łubinowej za zregenerowanie maglownicy w e36 (ze wspomaganiem) zapłaciłem 600 PLN Uśmiech Wstawiłem autko i 2 dni później było do odbioru. Maglownica bez luzów i bez wycieków, nowy płyn, chyba robiona geometria (bo mam krzywo kierownicę (a nie ściąga) czego nie zauważyłem wcześniej, a nie chce mi się tego teraz robić   Co?).
Wg mnie 800 PLN to, jak pisali wcześniej Koledzy, dużo za dużo za zrobienie maglownicy...
Zapraszamy do Łodzi  Mrugnięcie
PS. Po zrobieniu maglownicy zaczęły mnie drażnić  popukujące sworznie. A wcześniej nie było ich słychać Mrugnięcie
Zapisane
szara eminencja

Offline Offline

Wiadomości: 1.007


Etrzydzieścisześć w dwóch litrach na vanosie


« Odpowiedz #14 : 12 Lipiec 2009, 19:16 »

po co placic 600zl w e30 zrobi to sam i wyniesie go to 300! Millaka wyslal mu przeciez caly schemat!Ludzie po co komus placic skoro mozna cos zrobic samemu?!No chyba ze ktos ma bogatego tate,brak kanału,chęci,dba o dlonie itp Język
Zapisane

TUTAJ CHODZI O PASJE,TUTAJ CHODZI O SIŁE,TUTAJ CHODZI O MOC...!
74tomaszk

Offline Offline

Wiadomości: 13


« Odpowiedz #15 : 13 Lipiec 2009, 12:23 »

Witam,
napiszę jak zakończyła się naprawa maglownicy, jak pisałem po informacji o kosztach wstrzymałem prace nad regeneracją maglownicy i spytałem się, czemu jest taki wysoki koszt naprawy, odpowiedział mi, że musi ją całą rozebrać nawet jak cieknie jedna strona, więc dlaczego mają rozpiętość cen regeneracji od 400-900 zł, 400 zł kosztuje wymiana uszczelnienia z górnej części maglownicy, 900 zł kosztuje naprawa maglownicy, gdy trzeba ją szlifować, a 800 zł, gdy trzeba uszczelniać jedną ze stron, czyli obydwie strony (szkoda, że nie powiedział mi tego przed wstawieniem auta przecież wiedział, że trzeba będzie rozbierać całą maglownię i koszt będzie wysoki). Po rozmowie z panem zacząłem kombinować jak nie dać im zedrzeć ze mnie tej kasy i jak mam już płacić to komuś innemu. Przypomniałem sobie, że w sklepie Inter Cars mają nową maglownicę firmy Lauber za 984 zł, z uwagi na brak czasu na zakup zregenerowanej maglownicy z allegro, (bo to też brałem pod uwagę przed wstawieniem auta do warsztatu) pojechałem tam z moją cieknącą maglownicą i tam po otrzymaniu rabatu za płatność kartą mającą 10% zniżki w tym sklepie i za zwrot starej maglownicy zapłaciłem za nią 734 zł. Dużo no cóż lepiej tak niż za tę samą kasę uszczelniać starą maglownicę no i mam 2 lata gwarancji i jeszcze nie dałem im zarobić 800 zł. Zawiozłem nową maglownicę do omawianego warsztatu i w piątek po wpłaceniu 350 zł za czynności związane z demontażem i montażem odebrałem auto. Na koniec, jeżeli będzie przeglądał ten temat miłośnik starszych (w młodszych wersjach BMW cena 800 zł jest chyba bardziej atrakcyjna, bo i części są droższe) modeli, BMW z Gdańska to nie polecam zakładu Nagengast z ul.Malczewskiego na Siedlcach z uwagi na wysokie ceny naprawy.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Strona wygenerowana w 0.141 sekund z 23 zapytaniami.