Advanced Search

Autor Wątek: Problem z zegarami e36 316 94rok  (Przeczytany 1126 razy)

22 Marzec 2011, 12:52
Przeczytany 1126 razy

Offline kubrick



  • 29
    Wiadomości

  • Było E36 316I jest E87 118D

Problem z zegarami e36 316 94rok
« dnia: 22 Marzec 2011, 12:52 »
Witam Wszystkich.
Od razu zaznaczę, że jestem świeżym posiadaczem prawa jazdy i mój wybór pierwszego samochodu padł na BMW E36 316 z 1994 roku, sedan.
Problem jest następujący i w googlach widziałem że był dość często poruszany natomiast nikt nie ujawniał co go rozwiązało jeśli został rozwiązany.
Chodzi o okresowo wariujące zegary cały czas pali się ikona poduszki powietrznej natomiast prędkościomierz, obrotomierz, ekonomizer, oraz wskaźnik paliwa i temperatury czasami działają czasami nie na co nie ma reguły. Na którymś forum spotkałem się z opinią że czasami pozwala wciśnięcie hamulca lecz nie w moim przypadku.
Proszę o pomoc osobę która miała taki problem bądź się zetkneła z nim i zna odpowieź.
Pozdrawiam.

22 Marzec 2011, 15:08
Odpowiedź #1

Offline ukanio328i



  • 1.461
    Wiadomości

  • Czarne e36

Odp: Problem z zegarami e36 316 94rok
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Marzec 2011, 15:08 »
Ja miałem  ;) Wymieniłem zegary. Spróbuj wyciągnąć zegary (2 śrubki na torxa) dalej je jakoś podważasz może wyjdą, jeśli nadal nie będą chciały wyjść to wyciągnij kratke nawiewu z włącznikiem świateł (1 śrubka od dołu) wyciągasz, wsadzasz tam rękę i wypychasz zegary. Zegary wyjdą bez ściągania kierownicy dochodzą do nich 3 wtyczki które musisz odpiąć. Trochę się pomęczysz to myślę że zczaisz na jakiej zasadzie się je wyciąga. Masz zegary już w rękach to możesz je rozebrać pochuchać, podmuchać może to coś da  ;D Przeczyść gniazda na wtyczki w zegarach, może to też coś da  ;)  :D
Święcąca kontrolka od poduszek to nie wina zegarów tylko po prostu masz błąd który możesz skasować podłączając auto do kompa. Koszt podłączenia auto pod kompa to zazwyczaj 50zł a to w dzisiejszych czasach 8 - 9 kilo cukru.  Trik z wyciągnięciem żarówki nie zadziała ponieważ wyciągniesz 1 żarówkę a ta kontrolka ma jeszcze akurat drugą żaróweczkę, ukrytą. Możesz sobie dociąć takie karteczki i je tam upchać do zegarów.
Naprawa zegarów jest nie opłacalna najlepiej kupić drugie. Jeżeli chcesz mieć przebieg ze starych zegarów w nowych to przekładasz tam jakąś kość która ten przebieg zapisuje ale nich się Woytas w tym temacie wypowie bo on robil taki trik.
PS: Zaprezentuj swoje auto w galerii :)

22 Marzec 2011, 15:50
Odpowiedź #2

Offline Woytas

  • klubowicze

  • *****

  • 8.516
    Wiadomości

  • E34 525i M20B25 1990 (sedan) :)