KLUB
FORUM
MODELE
OGŁOSZENIA
DOWNLOAD
LINKI
23 Listopad 2014, 19:19 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Chat  
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Bmw cabrio e36 problem z dachem  (Przeczytany 11100 razy)
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #30 : 27 Grudzień 2012, 20:21 »

...i nie ma tam dojscia do wszystkich gadzetow klapy dachu?
Tam powinienes miec wszystkie linki i wlaczniki w zasiegu reki, ktore otworza bagaznik.
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #31 : 2 Styczeń 2013, 12:18 »

Kolego Millaka widac ze posiadasz duza wiedze na temat naszych dachow Mrugnięcie Ja mam rowniez problem zaraz po kupnie z nie otwierajacym sie dachem z tym ze mojego bolu jak czytalem nikt nie opisal... mianowicie ciagle miga mi kontrolka przy przycisku otwierania/zamykania dachu kiedy go naciskam slysze ciagle "trtrtrtrtrtrtrtrtrtr" Smutny tak jak by zebatki nie haczyly niewiem jak to opisac w kazdym badz razie trykanie slychac i trzeba wylaczyc zaplon zeby ustalo. Przekrece zaplon spowrotem powtorze czynnosc to samo. Mozliwe ze "zerowanie" dachu by cos pomoglo? Jestem zielony w tym temacie i nie chce sie za mocno zabierac za to zeby nie naprawic go czasem bo za 2 dni wyjezdzam do Holandii Mrugnięcie tak ze lepiej zeby dach byl... jednak jak by byl naprawiony bylo by milej Uśmiech
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #32 : 2 Styczeń 2013, 16:31 »

no niestety zrobilem wszystko od zera zeby zakodowac od nowa dach dobrze ze mialem wiertarke i imbusa bo szczerze wspolzuje komus kto jedzie reka ta srobke awaryjna Język Dach lanie zlozylem recznie probowalem odpalic dach zeby sie zlozyl i znowu TTRTRTRTRTRTRTRTRTRRRRR....  :'( nie wiem co to jednak musi sie tym zajac jakis fachowiec... moze znacie kogos na mazowszu albo okolicach Płocka??
Zapisane
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #33 : 2 Styczeń 2013, 17:16 »

Brzmi jakby ktorys z silnikow byl wysprzeglony, niedokladnie zazebiony.
Wyzej jest opisane w jaki sposob mozna to usunac.
...w czasie zesprzeglenia dociskajac klape lub dach co zmienia min. polozenie zebatek.
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #34 : 2 Styczeń 2013, 17:36 »

nie bardzo rozumiem... i podobnie nie widze gdzie jest to napisane... :'( zauwazylem jeszcze ze te strzelanie dochodzi z silnika przy nadkolu (tego schowanego).... mogl bys opisac blizej ten proces ktory myslisz ze pomoze ?
Zapisane
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #35 : 2 Styczeń 2013, 17:41 »

Napisane jest na 1 stronie Mrugnięcie
Cytuj
Po otwarciu bagaznika nalezy zdemontowac lewy boczek pod ktorym ukrywaja sie silniki dachu.
To jest konieczne zeby polaczyc silniki ze stelazem.
Silnik "A" odpowiada za otwieranie i zamykanie dachu, silnik "B" odpowiada za otwieranie i zamykanie pokrywy dachu.
Silnik "A" docisnac w gore do zablokowania zebatek, przy zlym ustawieniu zebatek docisnac lekko dach zeby zmienic ich polozenie.
Silnik "B"  pociagnac w kierunku srodka autka do zablokowania zebatek, przy zlym ustawieniu analogicznie jak w "A" .
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #36 : 2 Styczeń 2013, 17:56 »

.... hmmm piszesz zeby docisnac w pewnych miejscach dach.. ale przecierz jest awaryjne otwieranie zamykanie... i tak mozna podciagnac ewentualnie linke zeby dach bym docisniety jeszcze mocniej do szyby jak piszesz... myle sie ??  Nie wyjdzie na to samo? moze tam jest blad... tam moze szukac?
Zapisane
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #37 : 2 Styczeń 2013, 18:13 »

Tu nie chodzi o zadne awaryjne otwieranie czy zamykanie, tylko o uzbrojenie silnika ktory w/g Twojego opisu nie jest zazebiony.
Mozesz kombinowac jak chcesz, ja jednak polecam moj opis i najepiej z pomocnikiem.
Jeden uzbraja silnik, a drugi dociska (porusza) zamkniety dach w schowku.
Zazebienie zebatek powinno byc wyczuwalne.
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.710


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #38 : 2 Styczeń 2013, 18:15 »

A tak tylko zapytam: MIllaka, robiłeś to kiedyś własnoręcznie?
Zapisane
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #39 : 2 Styczeń 2013, 18:18 »

Nie mialem takiej potrzeby, moje dachy byly zawsza jak nowe.
...ale jak bedziesz mial problem to sluze dalsza pomoca Duży uśmiech
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #40 : 2 Styczeń 2013, 18:33 »

No ok sprawdze jutro na pewno dzisiaj juz ciemno to poczekam. Sprawdze i napisze co i jak mam nadzieje ze masz racje... Uśmiech a jezeli nie pomoze jakies pomysly dodatkowe czy trzymac sie tego co napsiales wczesniej i raczej nie wiecej byc nie moze ?
Zapisane
fomu

Offline Offline

Wiadomości: 14


« Odpowiedz #41 : 3 Styczeń 2013, 14:19 »

<a href="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=98ec37ea154252c5" target="_blank"><img src="http://images50.fotosik.pl/1804/98ec37ea154252c5med.jpg" border="0" alt="darmowy hosting obrazków"/></a>

Prosze tu jest zdjęcie calego tylu kanapy wiec nie wiem gdzie są te 3 otwory.
Zapisane
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #42 : 3 Styczeń 2013, 18:05 »

Jestes bardzo nerwowy, mimo ze to Ty potrzebujesz pomocy.
Ja widze 3 otwory.
Po zdemontowaniu siedziska i ew. boczkow powinienes miec dostep do linek i wlacznika blokujacego klape bagaznika.
Ta blokada jest elektryczna i przez zmostkowanie powinienes ja odblokowac.


...ale jesli to jest dla Ciebie za skaplikowane to mam jeszcze latwiejszy sposob.
Musisz pospawac sobie dluuuga przedluzke i po prostu rozkrecic zamek przez otwor do nart, to dziala na 100%
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #43 : 3 Styczeń 2013, 18:21 »

No i niestety... Twoj sposob jak myslalem nie zadzialal... Mrugnięcie nie wiem co jest grane... a moze podejmiesz sie naprawy tego dachu ? Tak sie sklada ze jutro bede przejezdzal przez lodz bo bede jechal po hard topa .... ?? A pytanie z innej beczki... wie ktos moze dlaczego przycisk na komputerze od sredniego spalania nie dziala ? Wszystkie inne sa ok tylko ten jeden najwazniejszy... ;/
Zapisane
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #44 : 3 Styczeń 2013, 18:30 »

Podjedz do gatuna, on napewno stwierdzi czy to zebatki grzechocza.
...byc moze ze tam juz nie ma zebow.
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #45 : 3 Styczeń 2013, 18:41 »

a jakis blizszy namiar na kolege ? Telefon kontakt? on ma warsztat? czy jak ?
Zapisane
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #46 : 3 Styczeń 2013, 18:54 »

w/g tego watku to pracuje w stodole Duży uśmiech ale bez paniki, napewno w bialych rekawiczkach Mrugnięcie Chichot
http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/forum/index.php?topic=21595.msg198216#msg198216
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #47 : 3 Styczeń 2013, 19:21 »

dla mnie to i widlami moze zamiast kluczami naprawiac jak wie co i jak  Z politowaniem
Zapisane
Lee

Offline Offline

Wiadomości: 368


Było: E34 525TD, E46 330D, E36 M3, Jest e46 318i


« Odpowiedz #48 : 3 Styczeń 2013, 22:49 »

Miałem podobnie w mojej byłej e36 cabrio, tylko u mnie przy naciśnięciu przycisku było słychać że coś chodzi a nic się nie działo, dach szło otworzyć i zamknąć ręcznie. Rozebrałem te boczki z lewej strony i ruszając całym motorem (chyba tym bardziej schowanym, nie pamiętam w tej chwili) udało mi się go z powrotem zasprzęglić, trzeba było użyć siły ale jak w końcu motor wskoczył na miejsce to wszystko wróciło do normy.
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #49 : 4 Styczeń 2013, 20:07 »

dzisiaj po kupnie hardtopa zlozylem dach recznie byly nas 3 oosoby kiedy jeden naskal przycisk skladania dachu reszta trzymala styczniki a ja docisnalem wlasnie ten schowany silnik (bo wrazenie mialem wlasnie jak by sie nei zazebial) i odziwo dociagnal klape dachu... moze problem u mnie jest taki ze nie moze sie od do konca jak by "wbic" w swoje miejsce... niewiem bede z tym walczyl dopiero na sezon bo puki co sztywny daszek jest spoko Mrugnięcie a jaka ciiisza;)
Zapisane
Lee

Offline Offline

Wiadomości: 368


Było: E34 525TD, E46 330D, E36 M3, Jest e46 318i


« Odpowiedz #50 : 4 Styczeń 2013, 21:45 »

Możesz ten silnik jeszcze spróbować "wybić" całkowicie i "wbić" jeszcze raz, z tego co pamiętam była tam takie cięgło, coś jak ramię podłączone do linki, mi ułatwiło ono wybicie silnika i o dziwo lepiej wskoczył z powrotem.
Też chciałem hard topa jak miałem cabrio, fajnie wygląda no i cisza Uśmiech powodzenia z dachem! 
Zapisane
michalbmwe36cabrio

Offline Offline

Wiadomości: 17


« Odpowiedz #51 : 6 Styczeń 2013, 18:11 »

Tak robilem juz nie raz niestety jednak ponowne go wbice w niczym nie pomaga na sezon pokombinuje cos a puki co jestem po trasie 1300 km do Holandii i w hardtopie pierwsza klasa sie jechalo 160 km/h cisza w srodku z dachem cabrio przy 130 zaczynalo byc kiepsko ;P
Zapisane
Artur xxx

Offline Offline

Wiadomości: 5


« Odpowiedz #52 : 6 Kwiecień 2013, 14:57 »

Witam wszystkich.Tez mam cabrio z dachem w pelni automatycznym i mam taki problem ze ostatnio chcialem go otworzyc po zimie i dach zaczal sie normalnie otwierac jak zwykle.i stalo sie tak ze poprostu pierwszy silnik uchylil ta pierwsza czesc dachu i zaczal dzialac drugi silnik z pleksa z tylu i w pewnym momenicie przestal dzialac.Ani go otworzyc dalej ani zamknac z powrotem.Musialem go awaryjnie zamknac.Mryga tylko czerwona dioda w przelaczniku i nic sie niedzieje wiecej.Prosilbym o Pomoc Panowie.Pozdrawiam i Dziekuje
Zapisane
Artur xxx

Offline Offline

Wiadomości: 5


« Odpowiedz #53 : 6 Kwiecień 2013, 19:25 »

Panowie pomocy
Zapisane
serpico

Offline Offline

Wiadomości: 795

E34 540iA Touring oraz Z3 Coupe


« Odpowiedz #54 : 6 Kwiecień 2013, 19:33 »

Panowie pomocy

nie gorączkuj się...widocznie na chwilę obecną nikt nie zna odpowiedzi na Twoje pytanie lub nikt znający odpowiedź nie przeczytał wątku...
Zapisane
vwolfi

Offline Offline

Wiadomości: 6


« Odpowiedz #55 : 15 Kwiecień 2013, 19:56 »

witam, problem mam jak w temacie wątku, dach półelektryczny nie działał jak już kupiłem auto, poprzedni właściciel twierdzi że wcześniej działał ale kiedyś tam przestał. Auto miało pare razy rozładowane aku. Bezpiecznika w bagażniku nie ma żadnego, zrobiłem nauke tak jak na pierwszej stronie tematu i nic sie nie nauczył, nie mam pojęcia co może byc a wiosna idzie
Zapisane
Michaś

Offline Offline

Wiadomości: 1.150



« Odpowiedz #56 : 16 Kwiecień 2013, 08:17 »

rozbieraj kanape i szukaj przyczyny Mrugnięcie
« Ostatnia zmiana: 16 Kwiecień 2014, 09:24 wysłane przez Kuno » Zapisane

vwolfi

Offline Offline

Wiadomości: 6


« Odpowiedz #57 : 16 Kwiecień 2013, 08:37 »

no dobra, ale co tam pod kanapą szukac? na co zwrócic uwagę?
Zapisane
Millaka
klubowicze
*****
Online Online

Wiadomości: 6.431


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #58 : 16 Kwiecień 2013, 18:15 »

Zacznij od kontroli mikrowlacznikow.
Nr 1 w zamku jest najbardziej podejrzany, jak on jest padniety to nic sie nie ruszy.
Nr 2 w stelarzu, jest tez na liscie. On egzystuje tylko w dachach polautomatycznych i rowniez moze sprawiac problemy.

« Ostatnia zmiana: 16 Kwiecień 2014, 09:25 wysłane przez Kuno » Zapisane
vwolfi

Offline Offline

Wiadomości: 6


« Odpowiedz #59 : 16 Kwiecień 2013, 18:46 »

ok, rozbebrałem już troche i zlokalizowałem je, więc żeby je sprawdzic to rozumiem że zmostkowac je na krótko? Bo elektryka to dla mnie troche czarna magja
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Strona wygenerowana w 0.282 sekund z 23 zapytaniami.