KLUB
FORUM
MODELE
OGŁOSZENIA
DOWNLOAD
LINKI
21 Sierpień 2014, 21:59 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Chat  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: wymiana silnika  (Przeczytany 1760 razy)
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« : 17 Sierpień 2012, 21:59 »

Mam pytanie, z racji tego,że prawdopodobnie mam silnik do remontu, to może bym wymienił go na inny.
Mam 2 litrową benzynę bez Vanosa i jeżdże na gazie.

Pytanie brzmi:
Czy mogę bez problemu zamienić na Vanosa, bez zadnych innych kombinacji, czyli moduły elektryki itp?
 oraz drugie pytanie:

Czy tą instalacje gazową (sekwencja), mozna podłaczyć bez mniejszych problemów do silnika z Vanosem nieponosząc zdanych kosztów z inneo rodzajami wtrysków gazu czy tym podobnych?

Z góry dzieki za  odpowiedzi
Zapisane
Polit

Offline Offline

Wiadomości: 405


E34 525iT - E34 540iA - E36 316i


WWW
« Odpowiedz #1 : 17 Sierpień 2012, 22:06 »

1. Nie napisałeś o jakie auto chodzi.

2. LPG może zostać

3. ostatni akapit - "tę"
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #2 : 17 Sierpień 2012, 22:10 »

E34 2.0 24V 150KM

Chyba niezrozumiałem twojego 3pkt <lol>
Zapisane
Lucek777

Offline Offline

Wiadomości: 21



« Odpowiedz #3 : 18 Sierpień 2012, 09:02 »

Witam , to nie szkoła ,  tą , tę  co za różnica wiadomo o co chodzi i raczej kolega chciał by się dowiedzieć o samochodzie bo pisownie to u Miodka może sprawdzić Język.

Kolego tak możesz zmienić ,Vanos jest to zmienna faza rozrządu, generalnie różnią się garbem Uśmiech.
Instalację gazową podłączysz także bezproblemowo.

A tu masz pokazane czym różni się z Vanosem  http://autokult.pl/2011/06/22/zmienne-fazy-rozrzadu-z-monachium-vanos
Zapisane

BMW to nie lans ,to Pasja !
Trzeba coś pospawać ? posiadam miga , 501-973-826
czarczi

Offline Offline

Wiadomości: 1.744


BMW E30 340i, BMW E30 316iA


« Odpowiedz #4 : 18 Sierpień 2012, 16:37 »

Witam , to nie szkoła ,  tą , tę  co za różnica wiadomo o co chodzi i raczej kolega chciał by się dowiedzieć o samochodzie bo pisownie to u Miodka może sprawdzić Język.

Kolego tak możesz zmienić ,Vanos jest to zmienna faza rozrządu, generalnie różnią się garbem Uśmiech.
Instalację gazową podłączysz także bezproblemowo.

A tu masz pokazane czym różni się z Vanosem  http://autokult.pl/2011/06/22/zmienne-fazy-rozrzadu-z-monachium-vanos


z tego co kiedys Millaka pisal sa roznice w elektronice miedzy m50b20 non vanos , a z vanosem. bez vanosu oprzet byl chyba na boschu a z vanosem na siemensie . Najlepiej jakby Millaka sie na ten temat wypowiedzial .
Zapisane

BMW E30 Coupe 1989r. 316i M40b16 --> 328i M52b28 --> 330i M3 --> 330i M54B30 --> 340i M60B40
+ BMW E30 Coupe 1988r. 316iA m40b16
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.591


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #5 : 18 Sierpień 2012, 17:22 »

Moim zdaniem Millaka nie będzie miał o tym pojęcia Język

M50B20 bez Vanosa wychodziło i na boschu i na siemensie, ponadto nie posiada czujników spalania stukowego, nie ma wtyczki do wpięcia elektrozaworu od vanosa, ma indukcyjny czujnik położenia wałka rozrządu

M50B20 z Vanosem wychodziło tylko na siemensie, ma czujniki spalania stukowego, ma wtyczke do elektrozaworu Vanosa, czujnik położenia wałka rozrządu to czujnik halla.

Jest sporo różnic w samej budowie silnika, ale pytaliście o elektrykę. Wiązka z silnika z vanosem nie może być zastosowana do silnika bez Vanosa.
Zapisane
Lucek777

Offline Offline

Wiadomości: 21



« Odpowiedz #6 : 18 Sierpień 2012, 18:14 »

A to sorry za wprowadzenie w błąd , wydawało mi się że różni się tylko mechanicznie .
Shooter_21 Dobrze opisane , na przyszłość już wiem co i jak .
Zapisane

BMW to nie lans ,to Pasja !
Trzeba coś pospawać ? posiadam miga , 501-973-826
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #7 : 18 Sierpień 2012, 20:23 »

Shooter_21 a mógłbys dokąłdniej opisac co powinienem zmienic zeby chodizło dobrze. Silnik, komputer, i wiązka elektryczna ale chodzi tylko o ta główną od kompa do silnika czy jeszcze cos innego, bo zabardzo nieznam sie na tym.
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.591


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #8 : 18 Sierpień 2012, 21:27 »

Żeby uniknąć komplikacji kup kompletny silnik wraz z całym osprzętem tj: wiązka, sterownik silnika, alternator, przepływomierz itd.
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.591


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #9 : 18 Sierpień 2012, 21:31 »

A tak na marginesie w aktualnych czasach ciężko znaleźć zdrowy motor M50, te silniki mają po 20lat. Nie lepiej wsadzić M52?
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #10 : 18 Sierpień 2012, 22:06 »

Może i lepiej ale droższy jest, niewiem w sumie czy lepiej niewyremontowac ewentualnie tego mojego.najlepiej to bym był zadowolony z diesla 3 litrowego od e39 (oszczedny a dobrze ciagnie), bo swap na 5 litrowego to pozostawiam na dalszym planie (marzenie na przyszłosć) ale niewiem jak wypadaja mocowania czy niezaduzo roboty jest wtedy z tym.
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #11 : 18 Sierpień 2012, 22:08 »

oczywiscie chodziło mi o mocowania silnika 3 litrowego diesla, bo 5 litrowa benzyna to wiadomo ze wielkie problemy są
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.591


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #12 : 18 Sierpień 2012, 22:15 »

Generalnie wstawienie M52 do e34 będzie droższe dlatego, że ten silnik seryjnie nie wychodził w e34, ale da się to zrobić. Odpuść sobie remont, popłyniesz w kosztach, jak remontować to wszystko, a sam remont głowicy na cacy kosztuje około 2 tys zł. Ja remontem nazywam wymianę wszystkiego co jest eksploatacyjne tj zawory, prowadnice, uszczelniacze, szlifowanie gniazd, planowanie głowicy, nowe panewki, pierścienie, łańcuch rozrządu, ślizgi, napinacz łańcucha i tak dalej. Generalnie rozebranie całego motoru i poskładanie na nowych częściach.

A jak widzę tutaj to raczej budżetowo jesteś ograniczony także taniej będzie motor przerzucić.
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.591


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #13 : 18 Sierpień 2012, 22:17 »

oczywiscie chodziło mi o mocowania silnika 3 litrowego diesla, bo 5 litrowa benzyna to wiadomo ze wielkie problemy są

Mówisz, że M52 jest drogie, a 3.0 bocian tańszy będzie wg ciebie?
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #14 : 18 Sierpień 2012, 22:22 »

Tzn mnie chodziło jakbym miał iwecej zainwestować to wolałbym 3 litrowego diesla, ale w sumie to fakt niema sensu robić pseudo remontu, chociaz powiedz mi ewentualne wrzucenie m52 wchodzą w gre te same rozmieszczenia mocowań czy konieczna przeróbka jest?

i jeszcze takie jedno pytanko, m52 2 litrowy, a jak widzisz ten 2,5 litra? jak wygladaja ewentualne zmiany w nim, czy skrzynia podejdzie od tego 2 litrowego co mam czy tez muszę ją wymienić?
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.591


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #15 : 18 Sierpień 2012, 22:32 »

No 2.5 M52 oczywiście lepsze by było, na pewno żywsze, a i apetyt na paliwko podobny jak w 2.0. Sam raczej nie poradzisz sobie z zamontowaniem tego motoru. Wszelkich info na temat skrzyni i innych przeróbek z pewnością udzieli ci wykonawca tej usługi.
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #16 : 18 Sierpień 2012, 22:37 »

No właśnie wiem brat jeździ e46 z 2,5 litrowym 170 KM silnikiem a na gazie spalanie smieszne jest (żywy reaguje na kazde uderzenie gazu),a w sumie jakbym wrzucił 2,5 192 KM to byłoby jeszcze lepsze.
Dzięi wielkie za informacje, teraz musze tylko znaleźć dobrego goscia od tych spraw i zobaczę jak mi to wyceni, jeszcze dodatkowo spytam o tego 3 litrowego diesla (wtedy bym moze kupił rozbitka albo anglika całego.
Zapisane
AdamJ330

Offline Offline

Wiadomości: 10.087



« Odpowiedz #17 : 19 Sierpień 2012, 11:19 »

jak bedziesz chciał miec DOBRZE wykonany swap to zadwoń pod ten numer: 790 62 04 06 Uśmiech
Zapisane

było: e21 316, e30 320, e30 328, e30 318IS, e30 M3, e36 M3, e36 compact 328i, e46 320D, 318ISTG, e30 340i, e30 325e, e36 328ti, 544iT, 544i...
jest: e36 328iA steptronic, e36 318IS QP Uśmiech

SWAP - Moja pasja Uśmiech
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #18 : 19 Sierpień 2012, 14:21 »

Z jakiego województwa jest osoba co robi swap, spod numeru który mi podałeś?
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.591


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #19 : 19 Sierpień 2012, 15:17 »

Jest z woj. łódzkiego, konkretnie z Pabianic, na forum ma ksywkę AdamJ330  Język Z politowaniem
Zapisane
Woytas
klubowicze
*****
Offline Offline

Wiadomości: 8.391


E34 525i M20B25 1990 (sedan) :)


« Odpowiedz #20 : 19 Sierpień 2012, 15:49 »

Czy ta osoba nie robi przypadkiem czarnych krzyży Co? Chichot
Zapisane

Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.591


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #21 : 19 Sierpień 2012, 15:56 »

A bardzo możliwe  Duży uśmiech Duży uśmiech
Zapisane
Woytas
klubowicze
*****
Offline Offline

Wiadomości: 8.391


E34 525i M20B25 1990 (sedan) :)


« Odpowiedz #22 : 19 Sierpień 2012, 15:59 »

To dobrze wiedzieć bo potrzebuję krzyży do tylnych lamp Duży uśmiech
Zapisane

Millaka
klubowicze
*****
Offline Offline

Wiadomości: 6.338


XLH by CPO ´83


« Odpowiedz #23 : 19 Sierpień 2012, 19:06 »

Jakie krzyze? To tez od niego?
Czy to jest ten typ co kiedys montowal nielegalne xenony do autek? az staly sie jeszcze bardziej nielegalne? Mrugnięcie Chichot
Zapisane
AdamJ330

Offline Offline

Wiadomości: 10.087



« Odpowiedz #24 : 20 Sierpień 2012, 00:17 »

to ten sam lokalny gamoń Uśmiech
Zapisane

było: e21 316, e30 320, e30 328, e30 318IS, e30 M3, e36 M3, e36 compact 328i, e46 320D, 318ISTG, e30 340i, e30 325e, e36 328ti, 544iT, 544i...
jest: e36 328iA steptronic, e36 318IS QP Uśmiech

SWAP - Moja pasja Uśmiech
Martinez BMW 525

Offline Offline

Wiadomości: 66


Bmw e34


« Odpowiedz #25 : 24 Grudzień 2012, 13:20 »

A tak ma powaznie, zna sie gosc? a on czasem w drifcie nie jezdzi? o Rytkowsiego czasmi nie chodzi z Moniuszki?
Zapisane

Martinez BMW 525
bartifeeli

Offline Offline

Wiadomości: 5.500


E36M50B20, E36M52B20, E39M54B30


WWW
« Odpowiedz #26 : 24 Grudzień 2012, 14:45 »

A tak ma powaznie, zna sie gosc? a on czasem w drifcie nie jezdzi? o Rytkowsiego czasmi nie chodzi z Moniuszki?
Przeczytaj 6 postów powyżej twojego Mrugnięcie
Zapisane

Mój garaż:
E36 Lim 320i 206S1 - niezniszczalne M50 - sprzedana teściom Uśmiech
E36 Cou 320iA 206S3 - fioletowy zawrót głowy - sprzedana
E39 Tou 530iA 306S3 - luksusowo i sportowo
czarczi

Offline Offline

Wiadomości: 1.744


BMW E30 340i, BMW E30 316iA


« Odpowiedz #27 : 24 Grudzień 2012, 14:53 »

A tak ma powaznie, zna sie gosc? a on czasem w drifcie nie jezdzi? o Rytkowsiego czasmi nie chodzi z Moniuszki?
Zna sie i polecam, mi zeswapowal juz 3 silniki i jeszcze jeden teraz swapuje. Ogarnia bardzo dobrze, jak sie dogadasz to moze wykonac swapa bardzo schludnie i czysto. Panie Adamie przypominam, ze 27 stycznia sie szybko zbliza, wiec czas sie brac do roboty! Oczywiscie po Swietach Chichot
Zapisane

BMW E30 Coupe 1989r. 316i M40b16 --> 328i M52b28 --> 330i M3 --> 330i M54B30 --> 340i M60B40
+ BMW E30 Coupe 1988r. 316iA m40b16
gatun0
Weteran
*****
Offline Offline

Wiadomości: 6.913


e39 528it m52tu na bogato


« Odpowiedz #28 : 24 Grudzień 2012, 15:43 »

Jak się nie zna to u Millaki korypetycje weźmie Chichot
Zapisane

Mechanika, serwis klimatyzacji. Woj. polskiego 190
Woytas
klubowicze
*****
Offline Offline

Wiadomości: 8.391


E34 525i M20B25 1990 (sedan) :)


« Odpowiedz #29 : 24 Grudzień 2012, 16:16 »

Nie róbcie sobie jaj, czy chodzi o tego pana z obsranym patykiem Co?  Duży uśmiech
Zapisane

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Strona wygenerowana w 0.352 sekund z 23 zapytaniami.