KLUB
FORUM
MODELE
OGŁOSZENIA
DOWNLOAD
LINKI
2 Sierpień 2014, 00:28 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Chat  
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: wymiana silnika  (Przeczytany 1741 razy)
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« : 17 Sierpień 2012, 21:59 »

Mam pytanie, z racji tego,że prawdopodobnie mam silnik do remontu, to może bym wymienił go na inny.
Mam 2 litrową benzynę bez Vanosa i jeżdże na gazie.

Pytanie brzmi:
Czy mogę bez problemu zamienić na Vanosa, bez zadnych innych kombinacji, czyli moduły elektryki itp?
 oraz drugie pytanie:

Czy tą instalacje gazową (sekwencja), mozna podłaczyć bez mniejszych problemów do silnika z Vanosem nieponosząc zdanych kosztów z inneo rodzajami wtrysków gazu czy tym podobnych?

Z góry dzieki za  odpowiedzi
Zapisane
Polit

Offline Offline

Wiadomości: 404


E34 525iT - E34 540iA - E36 316i


WWW
« Odpowiedz #1 : 17 Sierpień 2012, 22:06 »

1. Nie napisałeś o jakie auto chodzi.

2. LPG może zostać

3. ostatni akapit - "tę"
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #2 : 17 Sierpień 2012, 22:10 »

E34 2.0 24V 150KM

Chyba niezrozumiałem twojego 3pkt <lol>
Zapisane
Lucek777

Offline Offline

Wiadomości: 21



« Odpowiedz #3 : 18 Sierpień 2012, 09:02 »

Witam , to nie szkoła ,  tą , tę  co za różnica wiadomo o co chodzi i raczej kolega chciał by się dowiedzieć o samochodzie bo pisownie to u Miodka może sprawdzić Język.

Kolego tak możesz zmienić ,Vanos jest to zmienna faza rozrządu, generalnie różnią się garbem Uśmiech.
Instalację gazową podłączysz także bezproblemowo.

A tu masz pokazane czym różni się z Vanosem  http://autokult.pl/2011/06/22/zmienne-fazy-rozrzadu-z-monachium-vanos
Zapisane

BMW to nie lans ,to Pasja !
Trzeba coś pospawać ? posiadam miga , 501-973-826
czarczi

Offline Offline

Wiadomości: 1.744


BMW E30 340i, BMW E30 316iA


« Odpowiedz #4 : 18 Sierpień 2012, 16:37 »

Witam , to nie szkoła ,  tą , tę  co za różnica wiadomo o co chodzi i raczej kolega chciał by się dowiedzieć o samochodzie bo pisownie to u Miodka może sprawdzić Język.

Kolego tak możesz zmienić ,Vanos jest to zmienna faza rozrządu, generalnie różnią się garbem Uśmiech.
Instalację gazową podłączysz także bezproblemowo.

A tu masz pokazane czym różni się z Vanosem  http://autokult.pl/2011/06/22/zmienne-fazy-rozrzadu-z-monachium-vanos


z tego co kiedys Millaka pisal sa roznice w elektronice miedzy m50b20 non vanos , a z vanosem. bez vanosu oprzet byl chyba na boschu a z vanosem na siemensie . Najlepiej jakby Millaka sie na ten temat wypowiedzial .
Zapisane

BMW E30 Coupe 1989r. 316i M40b16 --> 328i M52b28 --> 330i M3 --> 330i M54B30 --> 340i M60B40
+ BMW E30 Coupe 1988r. 316iA m40b16
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.556


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #5 : 18 Sierpień 2012, 17:22 »

Moim zdaniem Millaka nie będzie miał o tym pojęcia Język

M50B20 bez Vanosa wychodziło i na boschu i na siemensie, ponadto nie posiada czujników spalania stukowego, nie ma wtyczki do wpięcia elektrozaworu od vanosa, ma indukcyjny czujnik położenia wałka rozrządu

M50B20 z Vanosem wychodziło tylko na siemensie, ma czujniki spalania stukowego, ma wtyczke do elektrozaworu Vanosa, czujnik położenia wałka rozrządu to czujnik halla.

Jest sporo różnic w samej budowie silnika, ale pytaliście o elektrykę. Wiązka z silnika z vanosem nie może być zastosowana do silnika bez Vanosa.
Zapisane
Lucek777

Offline Offline

Wiadomości: 21



« Odpowiedz #6 : 18 Sierpień 2012, 18:14 »

A to sorry za wprowadzenie w błąd , wydawało mi się że różni się tylko mechanicznie .
Shooter_21 Dobrze opisane , na przyszłość już wiem co i jak .
Zapisane

BMW to nie lans ,to Pasja !
Trzeba coś pospawać ? posiadam miga , 501-973-826
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #7 : 18 Sierpień 2012, 20:23 »

Shooter_21 a mógłbys dokąłdniej opisac co powinienem zmienic zeby chodizło dobrze. Silnik, komputer, i wiązka elektryczna ale chodzi tylko o ta główną od kompa do silnika czy jeszcze cos innego, bo zabardzo nieznam sie na tym.
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.556


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #8 : 18 Sierpień 2012, 21:27 »

Żeby uniknąć komplikacji kup kompletny silnik wraz z całym osprzętem tj: wiązka, sterownik silnika, alternator, przepływomierz itd.
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.556


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #9 : 18 Sierpień 2012, 21:31 »

A tak na marginesie w aktualnych czasach ciężko znaleźć zdrowy motor M50, te silniki mają po 20lat. Nie lepiej wsadzić M52?
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #10 : 18 Sierpień 2012, 22:06 »

Może i lepiej ale droższy jest, niewiem w sumie czy lepiej niewyremontowac ewentualnie tego mojego.najlepiej to bym był zadowolony z diesla 3 litrowego od e39 (oszczedny a dobrze ciagnie), bo swap na 5 litrowego to pozostawiam na dalszym planie (marzenie na przyszłosć) ale niewiem jak wypadaja mocowania czy niezaduzo roboty jest wtedy z tym.
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #11 : 18 Sierpień 2012, 22:08 »

oczywiscie chodziło mi o mocowania silnika 3 litrowego diesla, bo 5 litrowa benzyna to wiadomo ze wielkie problemy są
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.556


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #12 : 18 Sierpień 2012, 22:15 »

Generalnie wstawienie M52 do e34 będzie droższe dlatego, że ten silnik seryjnie nie wychodził w e34, ale da się to zrobić. Odpuść sobie remont, popłyniesz w kosztach, jak remontować to wszystko, a sam remont głowicy na cacy kosztuje około 2 tys zł. Ja remontem nazywam wymianę wszystkiego co jest eksploatacyjne tj zawory, prowadnice, uszczelniacze, szlifowanie gniazd, planowanie głowicy, nowe panewki, pierścienie, łańcuch rozrządu, ślizgi, napinacz łańcucha i tak dalej. Generalnie rozebranie całego motoru i poskładanie na nowych częściach.

A jak widzę tutaj to raczej budżetowo jesteś ograniczony także taniej będzie motor przerzucić.
Zapisane
Shooter_21

Offline Offline

Wiadomości: 2.556


BMW E34 520iA, E36 COMPACT 316i


« Odpowiedz #13 : 18 Sierpień 2012, 22:17 »

oczywiscie chodziło mi o mocowania silnika 3 litrowego diesla, bo 5 litrowa benzyna to wiadomo ze wielkie problemy są

Mówisz, że M52 jest drogie, a 3.0 bocian tańszy będzie wg ciebie?
Zapisane
tomos

Offline Offline

Wiadomości: 23

BMW E34 2.0 24V 150KM


« Odpowiedz #14 : 18 Sierpień 2012, 22:22 »

Tzn mnie chodziło jakbym miał iwecej zainwestować to wolałbym 3 litrowego diesla, ale w sumie to fakt niema sensu robić pseudo remontu, chociaz powiedz mi ewentualne wrzucenie m52 wchodzą w gre te same rozmieszczenia mocowań czy konieczna przeróbka jest?

i jeszcze takie jedno pytanko, m52 2 litrowy, a jak widzisz ten 2,5 litra? jak wygladaja ewentualne zmiany w nim, czy skrzynia podejdzie od tego 2 litrowego co mam czy tez muszę ją wymienić?
Zapisane
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Strona wygenerowana w 0.199 sekund z 23 zapytaniami.